Oproep van Ellen Schellekens Consulting
Mijn naam is Ellen Schellekens en ik ben directeur/eigenaar van Ellen Schellekens Consulting (website http://www.ellenschellekensconsulting.nl/) Voorheen heb ik gewerkt als senioradviseur en onderzoeker bij het IVA Beleidsonderzoek en Advies, als manager en adviseur bij Schouten & Nelissen, en als directeur en adviseur bij HumanCapitalCare (Arbodienst) (zie ook mijn website). Sinds eind 2010 heb ik een eigen bedrijf dat zich richt op (strategisch) organisatieadvies en onderzoek, en op implementatie, uitvoering en procesbegeleiding van projecten. Alle opdrachten hebben als doel het versterken van de duurzame inzetbaarheid van medewerkers.Voorbeelden van trajecten zijn de begeleiding van strategie en ontwikkeltrajecten bijvoorbeeld rondom arbo en gezondheid, cultuurverandering, organisatieontwikkeling en structuur in opdracht van een Raad van Bestuur en directies van (grotere) organisaties, stichtingen en verzekeraars. Andere voorbeelden zijn trajecten in opdracht van P&O/HR gericht op (strategische) advisering inzake plannen rondom arbodienstverlening, (integraal) gezondheidsmanagement en duurzame inzetbaarheid, levensfasebewuste aanpak, het Nieuwe Werken, leiderschap en managementdevelopment, fusies en reorganisaties.
In bovengenoemde opdrachten is het met regelmaat nodig om uitvoering in te zetten op de begeleiding van medewerkers bij hun gezondheid en inzetbaarheid, in combinatie met het coachen van leidinggevenden bij het oppakken van hun verantwoordelijkheid. Hierbij gaat het dan om detachering voor een x-aantal uren per week, vaak gedurende een langere periode (halfjaar tot een jaar). M.b.t. deze functie ben ik op zoek naar arboverpleegkundigen/casemanagers/gezondheidsbegeleiders die minimaal drie jaar ervaring hebben op de volgende punten:
- Begeleiding van (zieke) medewerkers rondom gezondheid en inzetbaarheid.
- Het coachen hierbij van de verantwoordelijk leidinggevenden.
- Kennis van en kunnen handelen volgens wet- en regelgeving (WvP, UWV richtlijnen).
- Afstemming/samenwerking met bedrijfsarts en andere betrokken personen.
- Het werken volgens de visie van de-medicaliseren, snel en gericht interventies inzetten indien nodig, gericht op achterliggende problematiek zoals privé/sociaal/financieel, oplossingsgerichte gesprekstechniek.
Graag wil ik een landelijk netwerk formeren van geïnteresseerden die vanuit mijn bedrijf ingezet kunnen worden. Ik ben dus op zoek naar mensen die hieraan mee willen werken of zich hiervoor willen inschrijven. Voor meer informatie, neem contact op via e-mailadres: Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.
| < Vorige | Volgende > |
|---|
Login
Laatste Nieuws
- New Influenza documentary from ESWI
- STTI European Conference - 12-14 juli 2012
- Congres Kleinschalig wonen - 12 april 2012
- Verslag Jubileumcongres NVVA - 24 nov. 2011
- Symposium "HIV en Arbeid" - 29 maart 2012
- Oproep van Ellen Schellekens Consulting
- Twee praktische NSPOH modulen - Q1 2012
- Nieuwsbrief HRM Opleidingen - dec. 2011